پدر و مادرم از همون اول خلقتم بنای تربیتیشون بر این مبنا بود که من رو خودساخته و قوی بزرگ کنند. هیچوقت خواستههام به راحتی اجابت نمیشد. یادمه من مدتها در حسرت داشتن یه سیستم خوب بودم که قابلیت نصب بازیهای روز رو داشته باشه. و پس از سالها که به لپتاپ شخصی رسیدم، دیگه هیچ علاقهای برای بازی کردن با هیچ کنسولی رو نداشتم. در حالیکه پسرخالهی نُنُرَم همیشه از نعمت سیستم آپدیت بهرهمند بود و حالا هم همه رو برق، ما رو گاز ادیسون...
ما را در سایت همه رو برق، ما رو گاز ادیسون دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت: 11:43